18 Haziran 2007 Pazartesi

Uykusuz gecenin ardından şişmiş ve kıpkırmızı olmuş gözlerle Ercan Havaalanına gittim..Bavulumu verdim 10 kg fazla için 40ytl istediler (sinirlendim, uyuz oldum ve hatta bu şaka olmalı falan diye düşünmeye başladım)(buarada isganbilabi'nin verdiği öğüdü tutmadım diye kendime kızdım biran) neyse sonra 20ytl'ye anlaştık..Pasaport işlemleri için beklerken Turshu'nun hediye ettiği ve dört buçuk aydan beri parmağımdan hiç çıkartmadığım yüzüğümün yerinde olmadığını farkettim..Sıradan çıktım koşa koşa (ki havaalanın demeye bin şahit lazım küçücük) x-ray cihazının oraya gittim ve memura durumumu anlattım.Yüzüğü bulmuşlar ama verirken pek bir üzgündü, sanırım sahibinin onu almaya gelmesine üzülmüştü..Pasaport işlemlerinden geçtikten sonra uçağa bineceğim kapının önüne oturdum..Artık iyice uykum gelmişti ve kendime engel olamıyordum ki yanıma Alman bir aile oturdu..Onların muahbbetine kulak misafiri oldum Almanca anlamasam da..Ama o kadar güzel konuşuyorlardı ki içlerinde bulundukları durumdan çok mutlu oldukları anlaşılıyordu.Uçak alana beklenenden geç indi ve dolayısıyla geç kalktı.Tam uyumaya başlamıştım ki( rezillik artık hiç umurumda bile değildi o soğuk ve sert banklara kıyrılıp uyumayı bile düşündüm) uçağa almaya başladılar..Bir bindiğimi hatırlıyorum bir de İstanbul'a geldiğimiz zaman ki pilotun anosunu..Dört aydan sonra nazlı bir gelin gibi karşımda duran İstanbul bana heyecan veriyordu,sevgiliyle ilk buluşma gibi..Hiç yaşlanmayan ama deneyimi sürekli artan nazlı,masum bir çocuk gibi belki de ..İster istemez bir tebessüm doğdu dudaklarımın kenarında... Geride bırakmışlığın verdiği bir acı ile..

7 yorum:

Adsız dedi ki...

o 10 kilo fazlalığ kafalarına atsaydın. o kadar para istenir mi? 10 kilo fazla olunca uçak uçamıyormuymuş yoksa düşme tehlikesi mi var yoksa daha fazla mı yakıt yakıyor. madem böle bi sorun var nie 20 liraya anlaşıyorlar! adam soymaktan başka bişi diil bu!

bunun dışında ii bi yolculuk geçirmişin zeno, uyuklama anları olsun, istanbula geldiin anki duyguların olsun hepsi güzel. her dakkasina değmiş yani.

e tekrar hoşgeldin ozman!..

zenocadı dedi ki...

öncelikle teşekkür ederim, hoşbulduk:)

Sana katılıyorum 'Adam soymaktan başka bir şey değil.'demişşin yaa çok haklısın..Senin de dediğin gibi sanki benden para alınca uçakları düşmüyor da, almayınca mı düşüyor..

twilightstrip dedi ki...

kizcocuuu!

hosgeldin:)
ee bu sefer kaliyon bende. ikinizi birden hapsetcem ve sabaha kadar makarna yiycez, en agirindan soslarla.
loyloyyariiiimloyloy

zenocadı dedi ki...

:)cnmıniçii...
hoşbuldukk hediiciimm..
tmm söz bu sefer..Zaten baya bi kalcam buaralar buralıyım yanii:)
sabaha kadar mı,makarna yemek mi,hep beraber mi?
Oleeyyyy...
:)

batraz dedi ki...

istanbul'u gelişindeki duygunu o kadar güzelcene betimlemişsin ki vallahii gidip uzun süre istanbuldan geri gelesim geldii one betimleme bee öylee :D

gidsem gelsem olurmuyum bende öyle aceep?

zenocadı dedi ki...

Batraz..Bence de senin birazcık İstanbul'un kaosundan kurtulman gerek şöyle bir git sahil kasabası gibi bir yere sonra özleyince dönersin..Ama blogundaki yazıda öyle bir kızmışsın ki ya geri dönmezsen diye bir soru işareti belirdi aklımda şimdi..Neyse neyse sen en iyisi otur oturduğun yerde:)

batraz dedi ki...

valla dönmem. anlamışsın sen beni. :))