26 Haziran 2007 Salı

2 velet ve 'teyze' Zeynep..

Yaşlandım mı yoksa?Nolur bana aksini söyleyin. İki hafta önce falan havuzda kaydırak sırası beklerken arkamdaki 10-11 yaşlarındaki veletlerden biri:' Şişştt hadi ama teyze..' dedikten sonra küçük bir şok anı geçirdim ve kafamı arkaya çevirip baktım sadece..Bu küçük bakıştan sonra,yanındaki diğer velet bana teyze diyene :' Olum fıstık gibi hatuna teyze dedin ayıp ettin.' demez mi...Şimdi ben 'teyze' muamelesi gördüğüme mi yanayım yoksa yetişen neslin bu kadar farklı olmasına mı? Gülsem mi ağlasam mı anlayamadım valla..

10 yorum:

ego dedi ki...

çok ama çok komik bir durum:):) bence ortada durmakta yarar var. tabi ortada durunca 2 velet daha gelmeyeceği ne malum? :)

bu da bi kaos sonuçta:):):):)

Assassiyun dedi ki...

küçüktüm ufacıktım.top oynar acıkırdım.sokak kültürü ile büyümenin verdigi hava ile kuzenciğimi de yanıma alır sacları uzun abilere usulca yaklaşır'' ablaaa saatin kaaç'' derdik.

cevap hep aynıydı: 's.ktr lan velet'


sırası gelmişken anlatayım dedim.
bu da böle bi anımdır.

zenocadı dedi ki...

:)
Bugün kuaför saçlarımı kestikten sonra dışarı çıktığımda anneme kaçıncı sınıfa geçmiş olduğumu sormuş.Annem sizce kaç olabilir demiş o da en fazla bu yıl liseden mezun olup öss'ye girdiğimi söylemiş:)eheuehu
Tam üstüne geldi yanii:)

Adsız dedi ki...

konu iki velettten açıldı bende bişi anlatıcam banane
bigun yeşil motor otbusle gidiorum, arkada dörtlü koltukta cam tarafında oturuorum. bi durakta bi bayan, iki velet, bide anneanne bindiler. neyse biraz gittik bi an şöfor acı bi fren yaptı. noluyoruz demeden ben gözlerimi actiimda o iki veletin annelerinin kucağındayım:D:D:D:D, biribirmize bakıoz. tabi ben gökkuşağının tum renklerini çıkardım bi anda. özür üstüne özür diledim. ama o iki velet varya, kahkahalarla bana gülüolardı. bi duraktada inmiorum bende, insanlık hali olabilir. sonra o iki velet kıkırdayarak bana bakıp beni ima ederek anneannelerine
- anneanne sende düştün mü!? dediler.
anneanne de
-yok. ben düşmedim diyerek bana bakarak güldü.
tabi ben yine rengarenk oldum. ama çaktırmııp gülüoorduum kendi halime. :D:D:D:D

Adsız dedi ki...

bide zenoy bu ergül fikri için hususi olarak bloguna gelip taşekkür etmek isterim. çok güzel olmuş. bi kaç defa okudum yani. turshu ile senin aklınıza sağlık.

zenocadı dedi ki...

:) isganbilabi harbiden de kötü bi durum ama okurken çok eğlendim valla.
Buarada ergül konusunda teşekkür etmişşin bişi deel de bak hazırlıklı ol yine yaparıs böle şeyler:)

batraz dedi ki...

okulda kantinde otururken ıdının ıdısının arkadaşı olarak erdem diye biriyle tanıştım dün. hoş sohbet eglendiri güldürü felan feşmekan cıkar da var muhabbetlerimizde tabii. felan feşmekan derken adam kaçlısın diye soru yöneltti dedim 88 abartısız yayınlıyorum:
+ yuhh ohaaa fenaa büyük gösteriyorsun çüşş!! dedi.

moralim bosuldu . hayata küstüm ( zaten sebep arıyordum)
cideen gösteriormuyum o kadar diye düşündüm. kahroldum gösteriyoruum. erken yaşlandım ben 50 dedinmi ölürüm zaten.

batraz dedi ki...

olmadıı şimdii yaa daha üstekii yorumu yapalı 25 saniye olmadan internet kafenin benim yaşlarımda olduguna kanaat getirdigim calışanı ABİİİ sen şu masaya geç istersen sersenişinde bulundu. ölürmüsün öldürürmüsün!!

Adsız dedi ki...

zeno hanım bu jestlerinizi beklerim tabiki ama zırt pırtta ortaya çıkıp, nanik yapmasın. dinime imanıma, yazar olarak zopaynan kovalarım yohhsam.:)

ergülde o fotoğraftaki çocuk gibi bişi zaten. aynı ona benzio. cuk oturdu yani.

Assassiyun dedi ki...

batraz sana yazları çalışmak yaramıyor.gel el ense yap sen boşver.