15 Haziran 2007 Cuma

beyaz ve siyah..

Küçücük bir çocukken yalanlarım vardı kendimce,küçücük kimseye zararı dokunmayan bembeyaz yalanlar..Bu beyaz yalanlar dünyamı pembeleştirirdi. Daha mutlu olur geleceğe daha umutlu bakardım.Masumane yalanlarımı kimseyle paylaşmaz, kendi dünyam içinde kurar ve büyütürdüm.Her yeni bir yalanın yeni bir macera olduğunu,aslında hayatın kendisinin kocaman bir yalan olduğunu ve bunu bende başka herkesin bildiğini o zamanlarda öğredim.Aldanmayıda aldatmayıda küçücük bir kızken öğrenmiştim. Biraz erken olmuştu bu yıkılış, belki de geç..
Dha sonraları ben de diğrleri gibi oldum. Beyaz yalanları değil de siyahlrı seçtim.Beni beyazda siyaha döndüüren şey içimdeki karanlık değil, dışardaki karanlıktı. Şu son aylarda daha da masumlaştım, çocuklaştım sanırım içimdeki küçük kız uzun süren uykusundan uyandı, geç kalmışlığın endişesiyle...

9 yorum:

Assassiyun dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Assassiyun dedi ki...

Siyah Gücü ve tutkuyu temsil eder.Batıda siyah matemi temsil eder, oysa Japonya'da siyah mutluluktur. Siyah fonda kullanılırsa karamsarlığı çağrıştırır. Einstein konsantre olabilmek için perdeleri siyah, gün ışığı olmayan odaları tercih ederdi.

siyah beni de mutlu ediyor.cok sert,karamsar oldugumdan degil.nedenini bilmiyorum.demem o ki yalanın renginin bence pek bir manası yok.

tabiki yalanı büyüklü küçüklü acıklayabiliriz.ufak zararsız masumane yalanlardan artık yalanın b.kunu cıkarma safhasına gelme sebebini(sözüm zenocadıdan dışarı)hayatın 5 para etmezliğine, adaletsizliğine atabiliriz.Ve fakat yine de dürüstlükten ödün verilmemeli,içimizdeki küçük hanımları/beyleri uyutmamalı,şayet hayatın kötü gidişatından dolayı sızdılarsa derhal uyandırmalıdır.

Adsız dedi ki...

Siyahın bi özelliği de üstündeki pislikleri göstermemesidir. Siyaha bürünmek bizim için bir kaçış, saklanış, kendini kamufle etme durumudur. O yüzden beyaz olup ii ve kötü yanlarımın gözükmesini isterim.
Zaten hiç bir zaman doğru düzgün yalan söylemeyi beceremedim. Baktım öle bi yeteneğim yok, bende özüme döndüm; beyaz oldum.

zenocadı dedi ki...

iskanbilabi gibi ben de yalan söyleme konusunda pek bi beceriksizim aslında..Elime yüzüme bulaştırır bakın dikkat edin şimdi yalan söylüyorum sesim de titremeye başladı,yüzümde kıpkırmızı oldu işte diyorum direkt:)

zenocadı dedi ki...

abrek farklı kültürlerde elbette ki farklı anlamlar ifade edecektir senin verdiğin örenkte de bunu en güzel öreğini görmekteyiz..Bemin için de siyah asaleti temsil ediyor siyah olan her şey çok cazip geliyor..Doğu mistisizme göre düşünüyorum ben de sanırım..

Assassiyun dedi ki...

yahu isganbil siyahın üstündeki pislikleri göstermemesi durumu ancak senin 'ten rengi' durumuna baglıdır.zaten siyahsan* bişey anlam etmeyecektir ama yok kardeşim ben beyazım diyorsan sütten cıkma ak kaşığım diyorsan yaptıgın en küçük bir hata sana leke olarak döner ki bunun da söz konusu 'siyahla' pek bir ilişkisi yoktur.

burada ayrıca siyahın fazla kiloları saklama özelliğine de girecek değilim =)

* anladın isganbil, isganbil anladın,anladın anladın isganbil anladın..

Adsız dedi ki...

ben ten renginden mi bahsettim abrek?
ayrıca illa ki ten rengi diyorsan zaten beyazız, ne yapsak belli ediyoruz.
Renkleri şu yönden kullandım;
siyah:kötü
beyaz:iyi
olarak düşündüm.

Aura renkleri katmanlara göre değişik anlamlar içermektedir.
SİYAH: Depresif güçler. buda parapsikolojideki karşılığıdır. bunlar üzerine bi çok anlam, yorum, inanç bulabilirsin.
Sabahın 6:30 unda bu kadarını düşünüp yazdım. Ama beğen, ama beğenme sadece bir bakış açısı o kadar. Dallanıp budaklandırıp polomik yaratma:D:P 70 milyon insan bizi takip edio:D:P

Assassiyun dedi ki...

neden tırnak işareti içinde kullandıgımı anlamadın sanırım.

ten renginden kasıt tamamen senin İyi veya Kötü bir insan olman ile ilgili.burada yoksa din dil ırk mezhep ayrımı yapacak degilim.

demek ki anlamamışsın ne demek istedigimi.anlarsın sanmıştım yanılmışım.

Assassiyun dedi ki...

ayrıca

http://abrekzelimhan.blogspot.com/2007/06/beyaz-ve-siyah.html