31 Temmuz 2007 Salı

okajom'a..

Buaralar sana bir şeyler yazamıyorum eskisi gibi..İçimden gelmediği için değil.Yazıp yazıp yatağına,çalışma masana ya da çekmecene bıraktığım notlar gibi tat vermiyor sen yokken yazdıkalrım ve hep bir yarımlık saçmalık oluyor yazılarımda hayatımda olduğu gibi sen yokken.Yine de sen varsın yoklukta bile elbette ki uzaksın ama bir o kadar da yakınsın.(Hep klişe söz öbeklerinden nefret etmişimdir ama başka türlüde ifade edemiyor ki insan) Özledim seni hemde çok:) Özlem denilen şeyin güzel olduğunu da öğrettiğin için teşekkürler sevgilim seni seviyorum...

3 yorum:

ego dedi ki...

ben aşık bi adamım. benim yanımda böyle sözler... bak dertlendim yine dur bi arıyım... neyi olursa olsun sevmek güzel bişey yaa...

zenocadı dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
zenocadı dedi ki...

vasati46kromozom üstteki postuma Şirazi ile ilgili yorum yazmışsın.Bende hem Şirazi hem de bu konuya uygun olarak Şirazi'nin bir sözünde alıntı yaparak konuyu bağlamak,tek taşla iki kuş vurmak istiyorum:)

"Sevgisiz bakınca yusuf bile çirkindir.
Şeytana aşkla bakınca onu melek sanırsın."

sadî şirazî
Not: bu söz eksi sözlükten alıntıdır..(ABREK reklam kokan hareket bunlar:) )

Way beaa:)