26 Temmuz 2007 Perşembe

'Lüzumsuz İşler Müdürüne' ithaftır...

Sana bugün attığım mesajda da dediğim gibi mesajımın en başında yalan söyledim sana.Özlemedim seni 'çok' özledim çünkü..Diğerlerini bilmem ama sen benim için yeri hep aynı yerde -ki orasının nersi olduğunu çok iyi biliyorsun- olan ve olacak olan dostumsun..Cem Adrian'ın 'Ben Bu Şarkıyı Sana Yazdım' diye bir şarkısı var yaa işte içimden geldi ve bunu yazıyı sana yazdım.. (Cem Adrian diyince içim sızlıyor ama dakikalar geri gelse emin ol, orda olurdum neyse..) Buarada ne çok anımız var aklıma birdenbire bu geldi bak şimdi de..Üf sen gitsen,ben gitsem biz kalbolsak yoklukta ve boşlukta kalsak tek başımıza bu anılar olduğu sürece kurtulabilir miyiz sence birbirimizden?..Desene kurtumak isteyen kim diye:) Sadece anlılarda,fotoğraflarda (zaten senin yok denecek kadar az) ,sözlerde kalmak acı verir sana,bana... Off yaa şimdi belki buluşup manastıra gider Girne'yi ayaklarımızn altına alarak sen türkü söylerdin bende şarkı söylerdim..Ya da şarkı tutardık..bu senin için,bu benim için ve bu bizim için diye:) Sonra da karanlık başınca gözler dolar,mevzular derinleşirdi ya da mevzular derinleşince gözler dolardı bunun sırasının bir önemi var mı ki birlikteyken? Gece geç olduğunda yarın buluşmak üzere ayrıldığımızda 2nolunun kapısında nedeni bilenmez bir resmiyetle 'Şiştt arabayı hızlı kullanma çok içtin yine, yarından itibaren yasak.' derdim..Dinlerdinde beni eve gidince hemen aradın ama Turgut ve Ali 'yi kıramaz içeye devam ederdin sabaha kadar ve uyumadan da olsa giderdin tiyatro grubunu çalıştırmaya (buarada telefonun susmaz kimlerin aradığını yazsam bu yazı bitmez:) Sonra bu yoğun telefon trafiğine bende katılırdım eğer şuan Girne'de olsaydık..Gel derdim gelirdin de kıpkırmızı ve kedi gözü gibi olmuş gözlerle bakardın bana..Ben kıayamaz göndermeye çalıştıkça seni sende beni kandırmaya çalışırdın..Sonrada kandırırdın waffle yemeğe giderdik, herzaman ki amsaya otururduk ve aynı şen tavırlarla orda çalışanlarla şakalaşırdık :) (anladın sen)..Bu hikaye elbette böyle bitmez dostum..Özledim gerçekten yürekten..Eylül 16'da görüşmek dileğiyle.. buarda sen hep dersin yaa 'önemli olan aynı gökyüzüne bakıp aynı şeyleri düşünebilmek diye.' o zaman gökyüzüne bak benim için vee bir kelebek yolladım senin için onu inciltme sakın( zaten inciltmeyeceğini /inciltemeyeceğini bilioyorum)

5 yorum:

ego dedi ki...

...eyvallah...

ego dedi ki...

bu arada yazıya kaptırdım şeyi unuttum. cem adrian çok güzel bir ses. özellikle yağmur şarkısı mükemmel...

zenocadı dedi ki...

off yaa 'Cem Adrian' ayrı bir büyü..Farklı çook farklı...

Nis dedi ki...

Cem adrianın yağmur şarkısı beni alıp götürüyor her defasında...Şarkılardan bende fal tutarım benim gibilerde varmış:)

ozan onur erdoğan dedi ki...

KEBELEK seni yalnız bırakacağımı mı sandın yazdıklarını okudum yorum yapmayacağımı biliyorsundur benimde bir bloğum var ne kadar bloglaşmalara karşı olsamda PAYLAŞIMLAR adı altında blog kavramı ile çelişkili olsada sadece senile ortak bir paylaşım alnına sahip olmak ve yazılarını okuyabilmek adına yaptım umarım yerini daralttığım için kızmamışsındır SAYGILARIMLA