18 Ağustos 2007 Cumartesi

Rüya mı?Yoksaaa...

İlginç bir rüyaydı hem de gereğinden fazla 'ilginç'.Üstelik soğuktu da,bu mevsime aldırış etmeden üşütmüştü beni. Rüya bu belli bir mantık çerçevesinde olmak zorunda değildi elbette ama bu kadar da karanlık olmak zorunda mıydı sanki öğle vakti...Uyandığımda bedenim buz kesmişti,titriyordum kendime engel olamadan ve yüreğimde bir telaş,kalbimde bir kıpırtı vardı her şeyin kötü olacağına dair..Korkarak gözlerimi odanın içinde gezdiriğimde farklılıklar gözüme batmaya başlamıştı,belki görünen bir şey yoktu ama kapının kolunda,dolabın kapağında çocukluğum gülümsüyordu acı bir şekilde.Geçmişe ait çizgiler,geleceğer dair olan planlar dans ediyordu odanın ortasında ve o kötü kalpli cadı çıkmıştı sandığından, onları ayrımak için çabalıyordu bana yanyan bakarken..Yattığım yerden kalktım,düşündüm ve anladım.Aslında hiç rüyada olmamıştım,rüyadır diye kendimi kandırmıştım..Elbet bir gün geçer diye düşünmüştümŞimdi kabulleniyorum bunlar gerçeğin birer ışıltılı yansımalarıydı sana,bana,ona..

Hiç yorum yok: