28 Ağustos 2007 Salı

Başkent..


Vedalaradn hoşlanmadığımı biliyorsunuz ama içten içe veda etmek ruhuma işlemiş gibi..

Bu sabah yola çıkıyorum,turshu kaçar de ben kaçmaz mıyım?:)

1 hafta sonraa görüşmek dileğiyle..


**Çok gerçekçi bir rüya gördüm hatta o kadar gerçikti ki uyandığımda rüyaya daldım sandım..


Sabahın 5'i,kendimi isganbilabi gibi hissettim:) Ona manyak mısın ne işin var o saatten bir şeyler yasıyorsun derken onun gibi oldum şimdi..Neyse sevgiler,saygılar...


(Not1:Saçmamalamı uyku sersemliğime verin..)

(Not2:Çaktırmayın normalde de hep saçmalarım,suç uykunun ya da sersemliğinin falan değil:) )

9 yorum:

ego dedi ki...

sanırım anladım zeno :D:D:D

Nis dedi ki...

Git ama yine gel:)

Adsız dedi ki...

hehehe:D
saçmalarken en az benim kadar iyiydin zeno. beendim. ışık gördüm sende. çok başarılı olcaksın:D

çabuk gelde yaşadıklarını anlat sonra yine git, yine gel, yine anlat, yine git.....ama sonunda hep gel. yetim koma bizi buralarda...

ego dedi ki...

abi herkes gidiyo yaa... güle git güle - güle gel

Arolium dedi ki...

git
-eceğim.
-edeceksin.
-ecek.
-eceğiz.
-eceksiniz.
-ecekler.
ki, dönsün merkezinde olduğun hayatın..

ego dedi ki...

bir hafta geçmedimi yaa.. yok yok kesin bende zaman kavramları açısından bi sorun var..

zenocadı dedi ki...

vasati senin zaman kavramınla ilgili bir problem yok da ailecek bizim plan kurma ve onu uygulamaya geçirme düzeyinde bir zayıflık var:)

[turshu] dedi ki...

güssel tespit, aferimsana... :D

ego dedi ki...

hımm...anlamadım??? hehehehe