18 Ağustos 2007 Cumartesi

Ayşe

Adını verip de burada rencide etmek istemediğim biri bana sabahın köründe mesaj atmış (aslında o akşamın bir yarısında atmış da ben sabah okudum mesajı) sitem doluydu,biraz da kıskanmış bana huysuzluk yapmak istemiş:) Yaa hayatımın her alanını kaplıyorsun kızım sana yazı yazmaya gerek var mı?24 saat ayrılmıyoruz ki:) Bir yılda annemi ve seni görme zamanımı oranlasam seni daha çok görüyorumdur..Şikayetçi miyim?Ee şimdi orası tartışma konusu bazen uyuz edebiliyorsun,benim seni ettiğim gibi ama hep o şeyten tüyün sayesinde affediveriyorum seni.O şeytan tüyünü bulup koparcam:))Ne diyorduk okulda sen,sınıfta sen,oda da sen,yemekte sen,içmekte sen,orda sen,burda sen..Bir de işin başka boyutu var yanii bedenen olmadığın yerde yine çıkıyorsun karşıma kurtuluş yok ki..Şölee diyim aslında sen hayatımın her alanındasın,bütün yazılarımdasın,bütün defterlerimde,kitap aralarında belkide her saçlarımı tarayışımdasın -gerçi bilirsin pek tararmam ama nyse:) -
Neyse seni özledim ve seviyorum..Sanırım birbirimize daha çok vakit ayırmalıyız:)

Hiç yorum yok: