13 Mayıs 2007 Pazar

BEN olabilSEN

...herkesin sna baktığı anda,kaybolmuştun gözbebeklerimin içinde..Seni ilk gördüğümde dudağının kenarında doğan ve yanağına çıkamadan öle tebessüm beynimin kayboluş ülkesinde tekrar tekrar canlanmakta.Dalarım,dalarım..sensizliğe,tutkuya,aşka..Deniz kenarında saatlerce oturur saatlerce denize bakar ama onu görmem sadece seni görürüm,seni sadece senii!..Seni sen olarak bilmem çünkü seni sen olarak tanımadım ben.Seni ben olarak bilirim.Öylesine işlemişsin ki iliklerime,öylesine özümsemişim ki seni sadece sen bensin ve benim yarattığım birisin...Aslında sen çok başka birisin,benim hayallerimsin ama hayalimdeki adam değilsin.Keşke hayalimi süsleyen sen,sen ben olabilsennn...

4 yorum:

[turshu] dedi ki...

elinde sarmısak vampir avcılığına başladın:) kan tatlımı bilmiyorum ama sarmısağın kokusunu hiç eksik olmasın yanımdan istiyorum..

fotolara teşekkürettin için teşekkürlerrr..

bideee, gelmiim oraya yoksa bi güzek mıncıklıycam senii:)

zenocadı dedi ki...

Yaa geeelll!...
:)

[turshu] dedi ki...

ee bişeyler yap ama... cık cık cık..

[turshu] dedi ki...

bak gelcem oraya kescem kirpiklerini :P

saçların ne güzel olmuş kuzum :)

ama bişeyler yazz, böyle oraya buraya yorum yapmakla olmuo dimi ama...