18 Aralık 2007 Salı

SENİ ÇOK SEVİYORUM PAMUK TARLAM:)


TEŞEKKÜRLER


Tüm öğrettiklerin
Kimsenin sevmediği kadar sevdiğin ve emek verdiğin..
Gecelerce uyumadığın..
Saatlerce yoğun bir şekilde uğraştığın...
Tarçınlı kek,kuntakinta,patates salatası,mantar kurabiye... :) hayatıma soktuğun ve damak tadımı oluşturduğun için...
Sen beğenmesen bile :) büyük bir 'titizlikle' temizlik yapmayı öğrettiğin için...
Dua etmeyi öğrettiğin ve birinin senin için dua etmesinin lezzetini tattırdığın için...
En önemlisi her şeyi hiçbir karşılık beklemeden yaptığın içi.
Vee sayamayacağım sonsuz şeyler için..
NE KADAR TEŞEKKÜR ETSEM AZ!


Hani eskiden ben küçücük bir kızken sana kartlar yapardım,mektuplar yazardım sen de onları alır televizyonun üstüne koyar ya da buzdolabına asardın ya yine öyle olmasını hayal ettim canımıniçi..Aynı onlar gibi çocuksu ve temiz olmasını istedim, senin gibi:)

3 yorum:

[turshu] dedi ki...

maşallah anneniz de hükümet gibi kadınmış :P

twilightstrip dedi ki...

ay cinim binim!!! iyiki dogmus buyumus asik olmus dogurmus sizleri!! ellerine yasamina saglik. hep gulsun yuzu:)

ego dedi ki...

sanırım yine geç kldım ama inş. nice senelere birlikte girersiniz. nice mutlu yıllara...