21 Eylül 2007 Cuma

Zaman akar mı?

Bu yıl okula ve yurda yeni gelenlere bakıyorum da zaman ne kadar da çabuk geçiyor..İçinde bulunduğumuz anda yaşadıklarımız bize bir ömür gibi gelirken daha sonra geriye dönüp baktığımızda her şey hikaye gibi geliyor.Çekilen onca sıkıntı yerini bir tebessüme bırakıyor ve ne günlerdi yaa diye düşündürüyor insanı.Dört yıl öncesine kadar ailemden bir haftasonu kadar bir süre bile ayrılmayan ben başka bir yere gelmiş,hiç tanımadığım 14 insanla 1hafta kadar aynı odayı paylaştıktan sonra,yine tanımadığım 5 insanla başka bir odaya çıkmıştım.Ses,ışık,dağınıklık,pislik kısaca her şeye tanılıkalan ben yurtta kalmanın kurallarını öğrenmeye başlamıştım.Şimdiki düzenimiz düzensizlik olsa da..Vayy bee ne çok şey değişti şu hayatta.

4 yorum:

Nis dedi ki...

Ve bu hayatı güzel ve yaşanılabilir kılan değişme ihtimali...

ego dedi ki...

ooo daha neler değişir hayatta... bekleyip görüyoruz zaten... bekliyoruz ama sabit değiliz... bizde değişiyoruz...

Arolium dedi ki...

hayat işte.
hala anlamış değilim bu denli değişmesini.
durmuyorda..

zenocadı dedi ki...

Valla her şey bir yenilenme ve tazelenme sürecinden geçiyor.Biz bile o kadar çok değişiyoruz ki bazen kendimizi tanıyamıyoruz.Allah'ım bunu diyen ya da böyle konusan ben miyim falan diyoruz..