27 Eylül 2007 Perşembe

Bit dediğin nedir ki,senden büyük mü canım?

Küçükken hepimize okuldan arkadaşımızdan bir şekilde 'bit'denen o iğrenç yaratık bulaşmış ve sonuç olarak bitlenmişizdir.Bitlenen insandan herkes uzak durur ve kimse onunla oyun oynamak istemez hatta oyun parkından dışlanır falan filan..Herkesin bununla ilgili bir anısı vardır muhakkak..

Bende küçükken bitlenmişim ama çok küçük olduğum için hiçbir şey hatırlamıyorum..Ablam(kimliğini vermiyorum sadece ablam diyorum bilen bilir ama bilmeyene de duyurmamak lazım) okuldan aldığı biti eve ve dolayısyla bana da taşımıştı.Ama dediğim gibi o kadar küçüktüm ki nasılş bi parazittir veye tedavisi nasıldır falan hiç bir şeyi bilmiyordum..Artık biliyorum,konunun uzmanı oldum ilgililere duyurulur..
Küçük olan her şeyi severdim (giysi,parfum,kozmetik) ama anladım ki hayvanın küçüğü makbul değilmiş,iğrençmiş..
ıyyykkkbak yine başladım kaşınmaya:)

7 yorum:

maskesiz100 dedi ki...

hehehe uzmanı olduğuna göre başın bu ufaklıklarla dertte galiba...
İstersen hep birlikte gelip seni kurtaralım annemin yöntemiyle :O!!!

Bende küçükken bir kaç defa bitlenmiştim annem kafama pamukla TİTAN adında bir ilaç sürmüştü, sanırım böcek ilacıydı ve kafa derim yüzülüyor sanmıştım
ölüyordum:(

o gün bugündür bit benden korkar oldu:D

Nis dedi ki...

Pazar günlerini hiç sevmem nedenide çok basit.İlkokuldayken pazar günü banyo günüydü banyo yapılır anneyle birlikte oturulur saçlar taranır ve başlardı kontrol.annem başımın her tarafını tarardı bir radar hassasiyetiyle.eh bi kaç seferde aradığına ulaştı tabi sonrası binbir eziyet.offf ne kötü günlermiş yaaa.

Adsız dedi ki...

hayatımda iki defa bitlendim. ilkinde küçüktüm kafamı kazıtmışlardı. ikincisinde köydeydim. 12 yaşındaydım, köyedeki veletlerle oynuodum, o arada bitlenmişim ama haberim yok. istanbul'a gelirkende otobuste bi kızla tanıştım, baya bi sohbet ettik. acaba onada BİT VİRUSUNU bulaştırdım mı? amaaan boşver bulaşmışsa bulaşmıştır.
ancak istanbul'a geldiimde öğrendim bitlendiimi. yine gittim kazıttım saçları, bir hafta dışarı çıkmadım. haggaten kötü bişi. bitlenmemek gerek.

[turshu] dedi ki...

ablan diil mi kısım ister bitlendirir siter pirelendirir seni.. bi de kendini yavrucuun yerine koy bakalımm..

olmadı zeno yakıştıramadım sana..

ego dedi ki...

ilkokulu dolapdere de okumama ve kızlar dahil en uzun saçların bende olmasına rağmen hiç bitlenmedim allaha şükür :):)

ego dedi ki...

he bu arada benimde ablam beni çok düşürürmüş bebekken. bide utanmadan kaçarmış kaldırmadan... o sebeple benimde sitemim vardır ablama:):):)

twilightstrip dedi ki...

ay ay ayyh.
bena da olmustu.. oldurmeyen dert daha iyiy yasatir beybim..sen hic tasalanma, bitlen(me)