17 Kasım 2007 Cumartesi

Eylül Akşamı


Hiç bir şey yokken ya da biz bilmezken
Tepemiz atmış ve konuşmuşuzdur
Onca neden varken ve tam sırası gelmişken
Hiçbir şey yapamamış ve susmuşuzdur
Aynı anda aynı sessiz geceye doğru
İçim sıkılıyor demişizdir
Aynı sabaha uyanırken kimbilir
Aynı düşü görmüşüzdür
Olmaz mı? Olabilir.
Onca yıl sen, sen burada
Onca yıl ben burada
Yollarımız hiç kesişmemiş
Şu eylül akşamı dışında
Belki benim kağıt param,
Bir şekilde,döne dolaşa
Cebine para girmiştir
Belki aynı posta kutusuna,
Değişik zzamanlarda da olsa
Birkaç mektup atmışsızdır
Ayın karpuz dilimi gibi batışını
İzlemişizdir deniz kıyısında
Aynı köşeye oturmuşuzdur Köhne'de
Belki de bir kaç gün arayla
Olamaz mı? Olabiliir.
Onca yıl, sen burada
Onca yıl,ben burada
Yollarımız hiç kesişmemiş
Şu eylül akşamı dışında
Bostancı dolmuş kuyruğunda
Sen başta ben en sonda
Öylece beklemişiszdir
Sabah 7:30 vapuruna
Sen koşa,koşa yetişrken
Ben yürüdüğümden kaçırmımdır
Aynı anda başka insanlara
Seni seviyorum demişizdir
Mutlak güven duygusuyla başımızı
Başka omuzlara dayamışızdır
Olamaz mı? Olabilir
Onca yıl, sen burada
Onca yıl, ben buradaa
Yollarımız hiç kesişmemiş
Şu eylül akşmaı dışında
Söz Müzik:Bülent ORTAÇGİL

3 yorum:

Nis dedi ki...

Zerrin Özerin söylediği bir şarkı vardı nakaratı aklımda şöyle ki
"Böylede yaşanır ayrılıklar uzak diye bir şey yok paylatığımız bu şehir kavuşturuyor bizi!"Paylaştığımız bu eylül akşamı kavuşturuyor bizi....

zenocadı dedi ki...

Asılında çok romantik bir şarkı..Nis'im aynı evrende yaşayıp,aynı güneş tarafından ısıtılıyoruz ne kadar uzak olabiliriz ki, aynı aya bakıp içerken..ve ağlarken güleriz bazı zamanlarda,belki düşünüdüklerimizde bizim gibi yapar belli mi olur?

Nis dedi ki...

Demi zenom:)